Սա Գյումրու-Սայաթ Նովա փողոցի սկզբնամասն է:Ուշադրություն դարձնելով հենասյան վրա փակցված ճանապարհային նշանին՝ պարզ երևում է՝ արագության սահմանափակում մինչև 40կմ/ժ,հետիոտնի անցում:Կարելի է ենթադրել,որ այս հատվածից հետիոտնի կողմից փողոցի անցումը թույլատրելի է:Սակայն հետիոտնի անցման համար նախատեսված սպիտակ գծերը գտնվում են այս ճանապարհային նշանից շուրջ 50 մետր հեռավորության վրա,իսկ մարդիկ շարունակում են օգտվել հենց այս հատվածից,քանի որ ճանապարհային նշանը ցույց է տալիս հետիոտնի անցում,չնայած որ զեբր չկա:
Իսկ հենց այն հատվածը,որտեղ հազիվ տեսանելի սպիտակ գծերն են՝ հենասյան վրա բացակայում է «հետիոտնի անցում» ճանապարհային նշանը:
Բարեբախտաբար,մայթի աջակողմյան մասում «հետիոտնի անցում» ճանապարհային նշանը տեղում էր:
Հարակից գոյություն ունեն երկու գետնանցումներ:Մեկը՝ երկաթյա կոնստրուկցիաներով փակված,մյուսն էլ՝ գործում է որպես այլընտրանքային պետքարան:Մի խոսքով օգտվողների մուրազները փորները չի մնում:
Եվ վերջում անդրադարձ այս հատվածում մեքենա կայանող բարեխիղճ վարորդներին:Մեքենաները կայանում են մայթերի վրա:
Իսկ հենց այն հատվածը,որտեղ հազիվ տեսանելի սպիտակ գծերն են՝ հենասյան վրա բացակայում է «հետիոտնի անցում» ճանապարհային նշանը:
Բարեբախտաբար,մայթի աջակողմյան մասում «հետիոտնի անցում» ճանապարհային նշանը տեղում էր:
Հարակից գոյություն ունեն երկու գետնանցումներ:Մեկը՝ երկաթյա կոնստրուկցիաներով փակված,մյուսն էլ՝ գործում է որպես այլընտրանքային պետքարան:Մի խոսքով օգտվողների մուրազները փորները չի մնում:
Եվ վերջում անդրադարձ այս հատվածում մեքենա կայանող բարեխիղճ վարորդներին:Մեքենաները կայանում են մայթերի վրա:
Комментариев нет:
Отправить комментарий